مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-29اقتصادي

عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان در ماه رمضان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از استمرار روند عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در بازار این استان در ماه مبارک رمضان  خبر داد.

- علی دولو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به تبع بازار شب عید و ایام نوروز به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و عدم کمبود و تکریم ارباب رجوع با برنامه ریزی های صورت گرفته شده روند عرضه مرغ مصوب دولتی در این استان استمرار خواهد داشت.

وی افزود: به منظور سیاست و برنامه وزارت جهاد کشاورزی ،سازمان جهادکشاورزی استان و معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان برای تامین محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه به ویژه بخش مرغ، تخم مرغ و گوشت برنامه ریزی های مناسبی را در طی سال گذشته انجام داد.

دولو گفت: در سال گذشته با هماهنگی های انجام شده دو برابر سهمیه تعیین شده برای استان نسبت به جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان اقدام و 34 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام گرفت تا بتوانیم مرغ مورد نیاز روزانه بازار استان را تأمین کنیم.

وی میزان مرغ مورد نیاز استان همدان را در شرایط عادی و معمولی 120 تا 130 تن برشمرد و تصریح کرد:در ماه های پایانی سال در همین رابطه موفق شدیم بیش از 250 تن مرغ مورد نیاز بازار استان همدان را تأمین و برای عرضه وارد بازار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان در ماه رمضان

عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان در ماه رمضان